strona główna Aktualności „Jakość ma znaczenie” - do kampanii dołączyła firma Osram
2025-04-11, ostatnia aktualizacja 2025-04-11 12:48

„Jakość ma znaczenie” - do kampanii dołączyła firma Osram

Osram dołączył do kampanii „Jakość ma znaczenie”

Melmak

Osram dołączył do kampanii „Jakość ma znaczenie”

Firma Osram poinformowała o dołączeniu do kampanii „Jakość ma znaczenie”, która ma wspierać rozwój branży motoryzacyjnej i bezpieczeństwo na drogach. Akces do akcji pod takim hasłem czołowego producenta oświetlenia samochodowego i akcesoriów nie może dziwić.

- Jesteśmy dumni, że możemy wesprzeć inicjatywę, której celem jest utrzymanie wysokich standardów w warsztatach samochodowych, a także promocja świadomego wyboru części zamiennych OE. Kampania ma być merytorycznym wsparciem dla mechaników czy właścicieli warsztatów, ale jej elementami są także realne działania na rzecz bezpieczeństwa na polskich drogach. Jako producent samochodowych źródeł światła, które są stosowane na pierwszy montaż w ponad połowie nowych samochodów na świecie, bez wahania zaangażowaliśmy się w ten ważny projekt. Jakość źródeł światła ma bowiem istotny wpływ na bezpieczeństwo podróży - mówiła Magdalena Bogusz, Head of Marketing and Communication ELAMEA, ams OSRAM Group.

Dlaczego jakość ma znaczenie?

Współczesny rynek motoryzacyjny stawia przed warsztatami coraz większe wyzwania. Rosnące wymagania klientów, rozwój nowych technologii i konkurencja sprawiają, że stawianie na jakość jest kluczowe dla rozwoju biznesu i budowania zaufania.

Jako partner kampanii „Jakość ma znaczenie”, firma Osram chce podkreślać, jak istotne jest stosowanie wysokiej jakości komponentów, które mają bezpośredni wpływ na trwałość napraw i bezpieczeństwo kierowców. Zadaniem firmy ma być nie tylko wsparcie merytoryczne, lecz także dostarczanie wiedzy i narzędzi, które pomogą mechanikom podnosić swoje kwalifikacje. Te działania podkreślają, że firma Osram chce także, aby profesjonaliści mieli dostęp do sprawdzonych informacji, nowoczesnych technologii oraz najlepszych praktyk rynkowych.

Inwestowanie w wiedzę to klucz do sukcesu, dlatego firma Osram wspólnie z innymi partnerami uczestniczy w tworzeniu platformy wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk, dostarcza materiały edukacyjne, organizuje spotkania z ekspertami i tym samym promuje wartości, które wspierają rozwój warsztatów.

Sprawdzone rozwiązania - po sukcesie kampanii w Niemczech

Kampania „Jakość za znaczenie” to inicjatywa, która została wdrożona z powodzeniem na rynku niemieckim, gdzie zyskała uznanie wśród tysięcy mechaników i właścicieli warsztatów. Teraz nadszedł czas na to, aby i w Polsce aktywnie wspierać rozwój branży oraz dążyć do jeszcze wyższych standardów.

Więcej informacji jest na stronie kampanii www.wezjakoscnawarsztat.pl.



Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.



Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2