Program Mobil Pro ma zapewnić warsztatom identyfikację wizualną, atrakcyjny branding Mobil, który zwiększy rozpoznawalność serwisów wśród klientów, a także dodatkowe szkolenia i wsparcie biznesowe na różnych poziomach.
Producent olejów silnikowych poinformował o wprowadzeniu nowego programu, którego celem jest znaczące wzmocnienie wsparcia dla warsztatów niezależnych w Polsce i Europie. Program Mobil Pro został stworzony w oparciu o wiedzę zdobytą podczas rozmów z właścicielami ponad 3000 warsztatów i ma na celu wsparcie profesjonalistów w radzeniu sobie z codziennymi wyzwaniami i rozwijaniu ich działalność biznesowej.
Uczestnicy programu mają otrzymać szeroki pakiet wsparcia, obejmujący praktyczne szkolenia wideo, atrakcyjne materiały reklamowe, profesjonalny branding Mobil oraz narzędzia cyfrowe. Ta inicjatywa ma pomóc warsztatom niezależnym rozwijać się i odnosić sukcesy na wymagającym i dynamicznie zmieniającym się rynku.
Mobil Pro to także wsparcie w zakresie oznakowania i identyfikacji wizualnej, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz warsztatu. Dzięki temu serwisy mogą podkreślić profesjonalny poziom swoich usług, oferując klientom wysokiej jakości środki smarne i poczucie pewności, że trafili do warsztatu godnego zaufania.
Mobil Pro koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu wysokiej jakości środków smarnych w codziennej pracy warsztatów. Produkty marki Mobil, cieszące się uznaniem zarówno w świecie sportów motorowych, jak i wśród milionów kierowców na całym świecie, stają się fundamentem budowania zaufania i profesjonalnych relacji z klientami. Dzięki nim warsztaty zyskują nie tylko pewność działania, ale również przewagę konkurencyjną.
Program oferuje kompleksowe wsparcie w różnych obszarach. Jest to rozszerzone portfolio produktów na dolewki, które odpowiadają na bieżące potrzeby klientów i stanowią dodatkowe źródło przychodów. Uczestnicy mogą liczyć na pełne wsparcie także w zakresie narzędzi cyfrowych - w tym internetowego narzędzia doboru oleju - intuicyjnych rozwiązań zaprojektowanych z myślą o rozwoju biznesu i usprawnieniu codziennej pracy.
Nie bez znaczenia pozostają również działania marketingowe. Uczestnicy programu Mobil Pro otrzymują dostęp do profesjonalnych materiałów promocyjnych - zarówno w wersji cyfrowej, jak i drukowanej - które wspierają budowanie renomy warsztatu. Na nowych członków programu czeka pakiet powitalny, zawierający zestaw niezbędnych materiałów ułatwiających szybki i skuteczny start. Dodatkowym atutem jest oferta merchandisingowa marki Mobil oraz jej partnerów, takich jak Toyota i Porsche w serii WEC, Toyota Gazoo Racing w rajdach oraz Oracle Red Bull Racing w Formule 1. Dzięki atrakcyjnym nagrodom program wspiera zaangażowanie pracowników warsztatu i lojalność klientów.
Zainteresowani współpracą mogą skontaktować się z autoryzowanym dystrybutorem olejów Mobil i dowiedzieć się więcej o udziale w programie Mobil Pro oraz zostać jego członkiem.
Więcej informacji o oleju syntetycznym Mobil 1 znajdziesz na stronie internetowej www.mobil.pl.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz