Premio Opony-Autoserwis, należąca do Grupy Goodyear sieć serwisów samochodowych typu fast fit, obchodzi jubileusz 10 lat działania w Polsce.
Właściciele serwisów współpracujący z siecią otrzymali dostęp do technologii Goodyeara, pełen zakres doradztwa biznesowego oraz wsparcie techniczne, dzięki czemu mogli poszerzyć swoją działalność np. o obsługę flot.
Obecnie Premio Opony-Autoserwis zrzesza ponad 130 punktów na terenie całej Polski. W pierwszym roku obecności na rynku do Premio dołączyło 31 serwisów, a 12 miesięcy później liczba ta przekroczyła 70 placówek. W styczniu 2011 roku do sieci należało sto warsztatów.
W skład sieci wchodzą dwa rodzaje serwisów. W punktach Premio kierowcy mogą serwisować ogumienie, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej, a także skorygować geometrię, zrobić przegląd, kupić oraz zamontować opony. Natomiast serwisy Premio Express specjalizują się głównie w usługach oponiarskich.
Premio w Polsce jest częścią europejskiej grupy, która rozpoczęła działalność w 1972 r. po przejęciu przez Goodyeara niemieckiej sieci Kempten. Oficjalnie marka Premio zadebiutowała w Niemczech w 1996 roku jako Premio Reifen-Service i wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią na niemieckim rynku. Jakość oferowanych przez korporację usług docenili też kierowcy na Węgrzech, Czechach, Słowacji i Rumunii.
0 komentarzy dodaj komentarz