strona główna Aktualności Mio liderem rynku kamer
2017-08-24, ostatnia aktualizacja 2017-08-24 11:15

Mio liderem rynku kamer

Fot. Mio

Fot. Mio

W I półroczu 2017 r. Mio była najchętniej wybieraną marką wideorejestratorów w Polsce.

Na koniec drugiego kwartału 2017 roku firma Mio dostarczyła polskim klientom o 33 proc. więcej wideorejestratorów niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Obecnie tajwański producent ma aż 28 proc. udziału w rynku w ujęciu wolumenowym oraz 50 proc. w wartości sprzedaży.

Największą popularnością cieszą się urządzenia klasy ekonomicznej, jak na przykład modele MiVue C330, C335, C320 i C325. Warto jednak zaznaczyć, że wśród Polaków coraz wyraźniej rysuje się trend wybierania zaawansowanych modeli wysokiej jakości. Za przykład posłużyć może seria wielofunkcyjnych urządzeń MiVue Drive, będących połączeniem nawigacji i wideorejestratora.

Choć średnia cena wideorejestratora jest porównywalna z poprzednim rokiem, oferowane urządzenia obsługują więcej funkcji i są coraz bardziej zaawansowane technologiczne. Przykładowo, w najnowszej (siódmej) generacji wideorejestratorów MiVue, nastąpiła poprawa jakości nagrywanego obrazu. Jest to ważne w nagraniach nocnych lub podczas jazdy pod słońce, a wynika z zastosowania niezwykle czułego sensora Sony Starvis.

Udoskonalona została także technologia ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), którą do niedawna można było zobaczyć tylko w luksusowych samochodach. System zapewnia bezpieczeństwo podróżujących poprzez wykrywanie linii drogowych i generowanie ostrzeżeń dźwiękowych, jeśli pojazd zaczyna zmieniać pas ruchu lub gdy jest narażony na ryzyko zderzenia.

Nowe kamery, dzięki zastosowaniu dodatkowych akcesoriów, umożliwiają również rejestrację tego, co dzieje się z tyłu pojazdu (tylna kamera MiVue A20) czy monitorowanie ciśnienia w oponach (czujniki TPMS).



Wasi dostawcy

Podobne

Polecane