strona główna Aktualności Bezpieczny Warsztat 2017
2017-12-07, ostatnia aktualizacja 2017-12-07 12:15

Bezpieczny Warsztat 2017

Fot. SDCM

Fot. SDCM

W małych warsztatach drzemie duży potencjał – udowadniają to wyniki audytu przeprowadzonego przez firmę Dekra Polska w ramach zorganizowanego przez SDCM konkursu "Bezpieczny Warsztat".

Z zaprezentowanych danych wynika, że małe, niezależne serwisy stawiają na rozwój i przede wszystkim są bezpieczne.

W małych warsztatach bardzo dobrze oceniono sposób współpracy z klientami oraz jakość obsługi. Wszystkie warsztaty, które wzięły udział w konkursie, dbają o teren zewnętrzny serwisu oraz o poszczególne elementy biura obsługi klienta. Aż 88% placówek oferuje dostęp do sieci Wi-Fi w poczekalni i tyle samo zapewnia możliwość zapłaty kartą za wykonane usługi. 85% małych warsztatów serwisuje samochody wielu marek, a 73% proponuje auto zastępcze na czas naprawy. Serwisy koncentrują się także na swoim wizerunku - 75% z nich dysponuje dobrej jakości stroną internetową.

Małe serwisy chcą szkolić pracowników i stale rozwijać ich umiejętności. Na przeszkodzie staje niedostępność niektórych urządzeń: chociaż 100% małych warsztatów ma wózki narzędziowe, urządzenia do geometrii kół, demontażownicę do kół czy wyważarkę, to tylko 50% może pochwalić się urządzeniem do ustawania świateł, a jedynie 25% urządzeniem do badania hamulców czy amortyzatorów. Zakup wyposażenia warsztatu niejednokrotnie wiąże się z koniecznością poniesienia dużych kosztów, dlatego niedobory uzupełniane są stopniowo, w miarę pojawiania się środków finansowych.

Trzecia odsłona konkursu "Bezpieczny Warsztat" zakończyła się 8 listopada. W inicjatywie wzięły udział zarówno serwisy niezależne, jak i zrzeszone w sieciach ProfiAuto Serwis, Eurowarsztat, Bosch Car Service, Auto Crew, Q-service i Perfect Service.



Wasi dostawcy

Podobne

Polecane