Firma Pirelli uczestniczyła w nowych targach The Tire Cologne 2018, przeznaczonych dla branży oponiarskiej.
Menedżerowie przedsiębiorstwa zaprezentowali m.in. strategię Perfect Fit, która koncentruje się na opracowywaniu produktów i usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb kierowców i koncernów samochodowych.
Wśród rozwiązań przedstawionych na targach znalazł się inteligentny system IOT Pirelli Connesso. Składa się z on czujników osadzonych w wewnętrznej ścianie opon, chmury Pirelli Cloud i aplikacji na smartfony Pirelli App.
Czujniki w sposób ciągły badają temperaturę i ciśnienie powietrza w oponach, zapisują liczbę przejechanych kilometrów i obliczają stopień zużycia ogumienia. Dane po przekazaniu do chmury są przetwarzane i przesyłane do aplikacji na telefonie komórkowym kierowcy. System ostrzega, gdy ciśnienie w oponie jest za niskie lub gdy opona osiąga granicę zużycia.
Firma zaprezentowała też opony Pirelli Color Edition z barwnymi paskami bocznymi, których efekt optyczny jest wzmocniony przez markę i nazwy produktów w tym samym odcieniu. The Color Edition jest dostępna w podstawowych kolorach: czerwonym, żółtym, zielonym, niebieskim, pomarańczowym, srebrnym i białym. Można również tworzyć inne spersonalizowane kolory.
Na targach omówiono ponadto model sklepu DRIVER. Został on opracowany specjalnie dla niezależnych sprzedawców opon, którzy jako partnerzy mogą korzystać z różnych modułów usług.
0 komentarzy dodaj komentarz