strona główna Biznes Hella udziela dożywotniej gwarancji
2021-01-11, ostatnia aktualizacja 2021-01-11 06:00

Hella udziela dożywotniej gwarancji

Fot. Hella

Fot. Hella

Od jesieni ubiegłego roku Hella prowadzi akcję skierowaną zarówno do właścicieli serwisów, jak i kierowców, informującą o dożywotniej gwarancji na jej produkty. W ramach tej akcji zobowiązuje się przyjmować reklamacje bezterminowo, a po ich akceptacji umożliwia klientowi otrzymanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy.

Program wszedł w życie z dniem 1 października 2020 roku i dotyczy produktów zakupionych na terytorium Polski. Dożywotnią gwarancją objęte są produkty wykonane w technologii Halogen oraz Xenon dla pojazdów osobowych i ciężarowych dla ruchu prawostronnego z segmentu produktów:

  • reflektory przednie,
  • reflektory przeciwmgielne,
  • lampy tylne,
  • kierunkowskazy.

Dożywotnia gwarancja na zakupiony produkt to spokój w eksploatacji i pewność użytkowania – jeśli produkt przestanie działać w związku z wadą, zostanie zamieniony na nowy lub klient otrzyma zwrot pieniędzy. Kupując produkty Helli objęte dożywotnią gwarancją:

  • wybiera się produkt wykonany w jakości oryginalnego wyposażenia;
  • utrzymuje się wartość swojego pojazdu (w przypadku jego sprzedaży, prawa dożywotniej gwarancji przechodzą na nowego właściciela);
  • zyskuje się komfort i bezpieczeństwo;
  • w przypadku akceptacji reklamacji można uzyskać zwrot pieniędzy lub wymianę na nowy produkt.

Szczegółowa lista produktów zawierająca ponad 1800 części objętych dożywotnią gwarancją znajduje się na stronie: www.hella.pl/dozywotniagwarancja.

Wymiana produktu na nowy lub zwrot pieniędzy dotyczą uzasadnionych reklamacji. Gwarancja nie obejmuje uszkodzenia towaru wynikającego z:

  • niewłaściwego montażu;
  • używania produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem oraz wytycznymi producenta zawartymi na opakowaniu;
  • niewłaściwego przechowywania i eksploatowania produktów;
  • dokonywania jakichkolwiek modyfikacji, przeróbek bądź zmian w konstrukcji danego produktu;
  • czynników takich, jak działanie siły zewnętrznej, w tym sił przyrody, powodujących uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne oraz zalania;
  • zniszczenia lub uszkodzenia produktu wskutek ingerencji w jego strukturę przez kupującego lub osoby trzecie;
  • zniszczeń spowodowanych niewłaściwym transportem;
  • naturalnego zużycia produktu podczas jego eksploatacji.

Tagi

Gwarancja  Helle 



Wasi dostawcy

Podobne

Polecane