strona główna Aktualności Moto-Profil i ProfiAuto podsmowują rok
2021-01-07, ostatnia aktualizacja 2021-01-07 14:57

Moto-Profil i ProfiAuto podsmowują rok

Fot. Moto-Profil

Fot. Moto-Profil

Prawie 1,7 miliona klientów w warsztatach, wprowadzenie na rynek własnej marki części samochodowych i rozwój nowoczesnych narzędzi online to jedne z najważniejszych wydarzeń dla spółki Moto-Profil i marki ProfiAuto w ostatnich 12 miesiącach.

Wraz z wybuchem pandemii koronawirusa pojawiły się obawy o utrzymanie ciągłości łańcuchów dostaw. Szybko okazało się, że są one bezpodstawne. Dostawy Moto-Profil i ProfiAuto przebiegały bez zakłóceń, utrzymany został zarówno ich czas, jak i liczba tras. Do samego procesu błyskawicznie wprowadzono niezbędne zmiany, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz przedstawicieli firmy.

Sztandarowym projektem w 2020 roku okazała się aplikacja ProfiAuto z modułem płatności online ProfiAuto Pay, która w połączeniu z promocją „door to door” pozwoliła klientom na bezkontaktową naprawę samochodu.

Mimo pandemii do sieci sklepów i hurtowni ProfiAuto dołączyli kolejni partnerzy, a stali otworzyli nowe punkty i filie. Rozwijała się także sieć warsztatów niezależnych ProfiAuto Serwis. Jej koordynatorzy wskazują m.in. coraz lepszy standard i wyposażenie warsztatów składających aplikację do sieci oraz szybkie wdrożenie w wielu warsztatach usług „door to door”, dotychczas zarezerwowanych głównie dla klientów marek premium.

ProfiAuto Serwis w Polsce tworzy ponad 1600 serwisów. W 2020 roku dołączyło do nas 382 przedsiębiorców. Z usług ProfiAuto korzystało w tym roku niemal 1,7 mln klientów. 

ProfiAuto wprowadziła na rynek własną markę części samochodowych – ProfiPower. Oferta obejmuje aktualnie m.in. akumulatory, filtry i elementy układu hamulcowego. W ramach jej promocji przeprowadzono także cykl ogólnopolskich szkoleń ProfiPower Tour.

Tagi

Moto-Profil 


 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane