strona główna Wydarzenia Złoty Laur Klienta 2009 dla DAFa
2009-09-22, ostatnia aktualizacja 2009-09-23 13:20

Złoty Laur Klienta 2009 dla DAFa

Złoty Laur Klienta 2009 dla DAFa

Złoty Laur Klienta 2009 dla DAFa

Firma DAF zdobyła Złoty Laur Klienta 2009 w kategorii „Samochody ciężarowe”. Tytuł przyznawany jest corocznie przez organizatora konkursu, Grupę Media Partner, wydawcę Przeglądu Gospodarczego Plus, dodatku promocyjno-informacyjnego, ukazującego się na łamach Gazety Prawnej oraz Rzeczy o Biznesie dodatku do Rzeczpospolitej.

„Laur Konsumenta/Laur Klienta” to największy program konsumencki w kraju, pozwalający wyłonić co roku najpopularniejsze produkty i marki w prawie 300 kategoriach. W wyniku tegorocznego głosowania konsumentów Złoty Laur otrzymał DAF. Ogólnopolski sondaż corocznie przynosi producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty obecnie są liderami popularności w swojej grupie?

Dyplom dla DAFaWyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu to nagroda polskiego konsumenta. Wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci, dlatego wartość takiego godła dla zwycięzców jest bardzo znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku. W konkursie najważniejsze są opinie mówiące, który produkt postrzegany jest jako najlepszy, a nie sprzedaż. Przyznane godła są potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie i pewnego rodzaju zbiorową rekomendacją.

DAF jest liderem sprzedaży w Polsce w segmencie najcięższych pojazdów o DMC powyżej 16 ton od trzech lat. Nagrodzone złotym Laurem Klienta 2009 pojazdy DAF, poza najniższymi kosztami eksploatacji, cechuje niezawodność i trwałość oraz dbałość o wygodę kierowcy i jego bezpieczeństwo. Dzięki kontraktom serwisowym DAF Multisupport, przewoźnik nie tylko obniża koszt napraw i obsług, ale również doskonale wie, ile będzie kosztować utrzymanie pojazdu i to z gwarancją DAF.

Ponadto każdy z dealerów DAF jest częścią ITS – Międzynarodowego Serwisu Samochodów Ciężarowych DAF i dysponuje pojazdem serwisowym oraz specjalistami dostępnymi 24 h na dobę. O jakości serwisu świadczy fakt, że w ponad 60% przypadków pojazd wraca na drogę maksymalnie po 6 godzinach.

Na terenie Polski organizacja DAF obejmuje 23 autoryzowane serwisy. W Europie jest ich ponad 1200.  Oferta to nie tylko możliwość naprawy ciężarówek DAF, ale również przyczep, naczep, zabudów i wszystkich komponentów związanych z pojazdem ciężarowym, jak również naprawy pojazdów innych marek, włącznie z możliwością zakupu części i akcesoriów do ww. w ramach katalogu TRP.

Tagi

DAF  Nagrody 


 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2