strona główna Nowości rynkowe Vredestein Quatrac Pro EV - debiut pierwszej opony całorocznej do pojazdów elektrycznych
2022-11-03, ostatnia aktualizacja 2022-11-03 14:39

Vredestein Quatrac Pro EV - debiut pierwszej opony całorocznej do pojazdów elektrycznych

Apollo Tyres

Firma Apollo Tyres potwierdziła, że nowy model Vredestein Quatrac Pro EV, który po wprowadzeniu na rynek w grudniu br. jest pierwszą w Europie wyspecjalizowaną oponą całoroczną do pojazdów elektrycznych (EV), jest wyposażony w szereg nowatorskich cech konstrukcyjnych i materiałów. Opona została opracowana specjalnie z myślą o całorocznym użytkowaniu w hybrydach oraz w pełni elektrycznych pojazdach.

Celem było uzyskanie większego zasięgu przy jednoczesnym zapewnieniu doskonałej przyczepności w każdych warunkach, w tym na śniegu i lodzie. Nową oponę do pojazdów elektrycznych porównywano z aktualną ofertą nagradzanych opon całorocznych marki Vredestein. Symulacje komputerowe i programy testów w rzeczywistych warunkach firmy Apollo Tyres potwierdziły, że nowa opona do pojazdów elektrycznych zapewnia dobry poziom przyczepności, zwiększenie zasięgu dzięki niższym oporom toczenia oraz lżejszej konstrukcji, zmniejszenie wpływu na środowisko naturalne, ograniczenie poziomu hałasu, cichszą i bardziej komfortową jazdę, a także skrócenie drogi hamowania.

Ponadto model Vredestein Quatrac Pro EV opracowano z myślą o ograniczeniu emisji CO2 podczas produkcji, co przyczynia się do zmniejszenia śladu węglowego produktu w całym cyklu życia. Nowe opony są produkowane w dwóch europejskich zakładach produkcyjnych Apollo Tyres: w Enschede w Holandii oraz Gyöngyöshalász na Węgrzech.

O osiągach nowej opony do pojazdów elektrycznych w każdych warunkach pogodowych świadczy uzyskanie wszystkich certyfikatów zgodnych z najwyższymi standardami branży dla opon całorocznych. Dzięki temu może być oznaczona symbolem alpejskim na ścianie bocznej, który potwierdza jej sprawność w warunkach zimowych.

Do pionierskich aspektów modelu Quatrac Pro EV należy zoptymalizowane połączenie polimerów czwartej generacji i „inteligentnej” krzemionki w bieżniku, co maksymalizuje przyczepność na mokrej nawierzchni, a jednocześnie zapewnia niskie opory toczenia. W celu zmniejszenia zużycia energii podczas użytkowania konstrukcja opony jest znacznie lżejsza dzięki cieńszym ścianom bocznym, niższemu punktowi szczytowemu oraz lżejszemu materiałowi opasania.



Wasi dostawcy

Podobne

Polecane