strona główna Aktualności Nowa usługa wsparcia technicznego Castrol
2023-01-18, ostatnia aktualizacja 2023-01-18 13:19

Nowa usługa wsparcia technicznego Castrol

Castrol wprowadza nowe, bezpłatne wsparcie techniczne, które umożliwia serwisom i klientom indywidualnym w Polsce komunikowanie się z wyspecjalizowanym zespołem ekspertów ds. technicznych, przeszkolonych pod kątem udzielania porad i rozwiązywania zapytań.

Nowa usługa będzie dostępna dla aktualnych i przyszłych klientów Castrol, niezależnych i autoryzowanych serwisów, dystrybutorów, sprzedawców detalicznych oraz serwisów partnerskich w całej Polsce. Zapewni ona bardziej spersonalizowaną obsługę klienta na wyższym poziomie. Technicy Castrol będą bezpłatnie dostępni przez osiem godzin dziennie, pięć dni w tygodniu. Można się z nimi kontaktować pod adresem e-mail: [email protected]

W trakcie programu pilotażowego nowej usługi wsparcia technicznego przedstawiciele Castrol udzielili odpowiedzi na 87% wiadomości e-mail w ciągu 24 godzin.

Usługa wsparcia technicznego Castrol jest oferowana we współpracy z Teleperformance – firmą zapewniającą zarządzanie pozyskiwaniem klientów w wielu kanałach, obsługę klienta, wsparcie techniczne i inne usługi. Firma korzysta ze sztucznej inteligencji, aby zapewniać obsługę w wielu językach, dzięki czemu użytkownicy mogą się kontaktować z zespołem wsparcia technicznego w swoim języku ojczystym na całym świecie. To rozwiązanie sprawia, iż usługa jest dostępna dla wszystkich.




Tagi

Castrol 


 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2