strona główna Nowości rynkowe Axalta Nimbus - zaawansowana platforma online dla branży napraw renowacyjnych
2024-09-10, ostatnia aktualizacja 2024-09-10 12:46

Axalta Nimbus - zaawansowana platforma online dla branży napraw renowacyjnych

Fot. Axalta

Axalta, globalny dostawca lakierów ciekłych i proszkowych, ogłasza dziś premierę Axalty Nimbus – zaawansowanej platformy online, która w wygodny sposób udostępnia klientom wszystkie narzędzia i zasoby Axalty w jednym miejscu. Tym samym, to kompleksowe rozwiązanie usprawnia pracę serwisów na całym świecie – pomaga im m.in. uzyskiwać lepsze efekty oraz sprzyja generowaniu większych zysków.

Dzięki platformie Axalta Nimbus klienci mają pod ręką wszystko, czego potrzebują do prowadzenia serwisu lakierniczego – od systemu wyszukiwania receptur kolorów, przez system zamawiania produktów i zarządzania zapasami, po zasoby szkoleniowe i wsparcie. Przeniesienie wszystkich narzędzi do jednej platformy sprawia także, że klienci zyskują wgląd w dane biznesowe i analizy, które ułatwiają im podejmowanie decyzji z myślą o podnoszeniu zysków i poprawie efektywności pracy. Interfejs platformy Axalta Nimbus jest intuicyjny, co stanowi kolejny ukłon w stronę poprawy wydajności. Można go także dostosować do indywidualnych potrzeb klienta.

Axalta Nimbus umożliwia dostęp do wszystkich modułów: Axalta Nimbus Color, Catalog, Stock, Store, Insights, Academy oraz Support. Axalta Nimbus Color wykorzystuje autorskie algorytmy, aby wyszukiwać, sortować i wyświetlać precyzyjne receptury kolorów. Moduł ten współpracuje z Axaltą Irus – w pełni automatycznym systemem do zarządzania kolorami. Axalta Nimbus Stock umożliwia wyświetlanie zużycia materiałów w czasie rzeczywistym, natomiast Axalta Nimbus Store pozwala zamawiać produkty. Axalta Nimbus Insights zawiera dane i wskaźniki KPI, które pomagają serwisom pracować wydajniej i bardziej dochodowo, a także pomagają w świadomym podejmowaniu decyzji biznesowych.

Tagi

Axalta  Nimbus 



Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2