Po co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? Firma Mewa, działająca w obszarze tekstyliów przemysłowych, ma dla swoich klientów propozycję szerokiego pakietu usług. Obejmuje on nie tylko stałą dostawę tekstyliów, ale także ich czyszczenie i naprawę w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego, jak też indywidualne doradztwo. Niezależnie od tego czy będzie to mały warsztat czy duże przedsiębiorstwo przemysłowe, Mewa może zaopatrzyć je w odzież roboczą i ochronną, czyściwa wielokrotnego użytku, maty olejowe i ekologiczne myjki części.
Optymalizacja i efektywność
Wybranie takiego pakietu usług sprawia, że korzystający z niego przedsiębiorcy mają więcej czasu na swoją główną działalność. Jest to także bezpośrednia korzyść dla pracowników, bo nie muszą być odpowiedzialni za pranie i czyszczenie odzieży roboczej, kontrolę zasobów czyściw czy konserwację myjek do czyszczenia części. Zminimalizowane są także nakłady w obszarze zarządzania oraz wyzwania logistyczne. Jest to odczuwalne odciążenie dla wszystkich.
Blisko użytkownika i elastycznie dzięki cyfrowym rozwiązaniom
Dzięki 51 lokalizacjom w całej Europie jakie ma firma Mewa, łączy ona międzynarodowe doświadczenie z lokalną obecnością blisko użytkownika. Uzupełnieniem takiego podejścia jest indywidualny serwis oparty o rozwiązania cyfrowe, takie jak portal klienta „myMewa“, który dostępny jest przez 24 godziny na dobę. Klienci mogą tam sprawdzić zlecenie, dostosować je do swoich potrzeb, a także w każdej chwili przekazać swoje życzenia. Jeśli preferowany jest kontakt bardziej osobisty, to w dni powszednie można zrobić to telefonicznie.
- Nasza siła polega na połączeniu dostępności przez Internet z możliwością bezpośredniej rozmowy z doradcą. W ten sposób gwarantujemy naszym klientom efektywność i niezawodność - wyjaśnia Piotr Borowczyk, przedstawiciel firmy Mewa w Polsce.
Innowacje z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Także w kwestii określania rozmiaru odzieży Mewa stawia na innowacje, np. od 2024 r. precyzyjne ustalanie rozmiaru odzieży możliwe jest w oparciu o proces pomiaru ciała przy pomocy aplikacji zainstalowanej w telefonie. Ta oparta na sztucznej inteligencji technologia umożliwia lepsze dopasowanie odzieży roboczej i ochronnej do użytkownika i pozwala zaoszczędzić wiele cennego czasu.
- Naszym celem jest odciążenie klienta na każdym etapie realizacji usługi. Dlatego też wykorzystujemy sztuczną inteligencję wszędzie tam, gdzie może ona nas wesprzeć w realizacji zadań - podsumowuje Piotr Borowczyk.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz