strona główna Nowości rynkowe Klocki hamulcowe TRW do motocykli
2025-08-19, ostatnia aktualizacja 2025-08-19 07:39

Klocki hamulcowe TRW do motocykli

Nowe klocki hamulcowe TRW zapewniają lepszą przyczepność początkową i wyjątkową odporność na wysoką temperaturę. Materiał cierny zapewnia 100% siły hamowania bez zawartości metali ciężkich. Wszystkie produkty spełniają surowe normy ECE-R90

Nowe klocki hamulcowe TRW zapewniają lepszą przyczepność początkową i wyjątkową odporność na wysoką temperaturę. Materiał cierny zapewnia 100% siły hamowania bez zawartości metali ciężkich. Wszystkie produkty spełniają surowe normy ECE-R90

Dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii ciernej firmy ZF, ta nowa generacja klocków hamulcowych TRW do motocykli może zapewniać motocyklistom skuteczność hamowania, większe bezpieczeństwo i wydajność w każdych warunkach.

Klocki hamulcowe TRW zapewniają lepszą przyczepność początkową i wyjątkową odporność na wysoką temperaturę, gwarantując niezawodne hamowanie nawet w trudnych warunkach. Nowa mieszanka cierna nie zawiera miedzi, niklu ani antymonu, co zmniejsza wpływ na środowisko bez utraty trwałości i skuteczności. Dzięki zmniejszonej ilości pyłu hamulcowego i hałasu klocki te są przyjazne dla środowiska, a jednocześnie zapewniają wysoką skuteczność hamowania. Wszystkie spełniają surowe normy ECE-R90.

Wdrożenie dostosowane do potrzeb rynku

Pięć z dwunastu materiałów ciernych stosowanych w klockach hamulcowych TRW do motocykli przeszło proces transformacji, a dwa są w fazie rozwoju. Oznacza to, że ponad 80 procent portfolio klocków hamulcowych TRW przeszło transformację, a do końca 2025 roku oczekuje się, że będzie to 90 procent. Priorytetowo traktowane są segmenty o wysokim popycie, aby zapewnić, że najpierw skorzystają z tego rozwiązania najczęściej stosowane aplikacje. Kolejność przejścia jest następująca: ALLROUND (bez sufiksów) i EC, następnie SV, SH (Sinter Street) i SRM (Maxi Scooter), SI (Offroad Sinter pod koniec 2025 r.) oraz PC (Performance Comfort) do trzeciego lub czwartego kwartału 2025 r.

Płynne przejście dla warsztatów i dystrybutorów

Modernizacja jest prosta. Nowe i stare materiały cierne są w pełni kompatybilne i można je bezpiecznie stosować razem na tej samej osi, co upraszcza zarządzanie zapasami i montaż. Opakowania i numery części pozostają bez zmian, co pozwala dystrybutorom i warsztatom na wprowadzenie nowej gamy produktów bez zakłóceń - maksymalizując czas pracy i minimalizując złożoność.

Realizacja strategicznej wizji ZF

Wprowadzenie tego produktu na rynek pokazuje, że firma ZF Aftermarket realizuje transformację tradycyjnych obszarów działalności poprzez innowacje. Dzięki wiodącej pozycji w kategorii układów hamulcowych opartych na zaawansowanej technologii materiałowej zwiększa niezawodność produktów i bezpieczeństwo motocyklistów oraz umacnia pozycję lidera. Nowe klocki mają ponad 7500 zastosowań i liczba ta wciąż rośnie; wyznacza to przyszłościowy kierunek rozwoju układów hamulcowych w motocyklach.

Nowe klocki hamulcowe TRW do motocykli to:

  • krótsza droga hamowania*) - dzięki silniejszemu początkowemu hamowaniu zapewniającemu natychmiastową reakcję,
  • odporność na wysoką temperaturę i wytrzymałość nawet w ekstremalnych warunkach oraz kompatybilność ze wszystkimi modelami klocków hamulcowych TRW,
  • bezpieczeństwo dla motocyklistów i środowiska - nowy materiał cierny zapewnia 100% siły hamowania bez zawartości metali ciężkich.

*) Na podstawie wewnętrznych testów porównujących stare i nowe generacje klocków hamulcowych TRW, w odniesieniu do organicznej mieszanki materiału ciernego ALLROUND, spiekanej mieszanki materiału ciernego SRM oraz spiekanej mieszanki materiału ciernego SV.



Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.

Tagi

TRW  Hamulce  ZF 



 

Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2