strona główna Wydarzenia Zimowa kampania Premio
2009-10-16, ostatnia aktualizacja 2009-10-16 11:06

Zimowa kampania Premio

Zimowa kampania Premio

Zimowa kampania Premio

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła zimową kampanię reklamową marki Premio – największej ogólnopolskiej sieci serwisów samochodowych typu fast-fit, liczącej 80 punktów.

Kampania kładzie szczególny nacisk na atrakcyjną ofertę handlową serwisów Premio i działania wizerunkowe prezentujące oponę zimową Fulda Kristall Montero. Do każdego zakupionego kompletu opon zimowych Kristall Montero klient otrzyma firmowy zestaw kosmetyków samochodowych marki Autoland. Kolejna promocja została przygotowana z myślą o klientach zainteresowanych kupnem całych kół. Klient będzie mógł w promocyjnej cenie zakupić oponę zimową Dębica Frigo 2 i felgę TSR Pomona. Oprócz atrakcyjnej ceny, otrzyma również w prezencie zestaw montażowy Bimecc. Z kolei klienci, którzy zdecydują się w najbliższym sezonie na wymianę oleju marki Castrol, otrzymają w prezencie płyn do mycia felg tej samej marki.

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Falken, Sava, czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm.

Historia Premio sięga 1972 r., kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. Marka Premio Reifen-Service, od 1996 r. konsekwentnie rozwijana na rynku niemieckim, jest dziś kojarzona z najwyższej jakości serwisem mechaniki samochodowej oferowanym przez najbardziej prestiżową sieć detaliczną w Niemczech. Dziś u naszych zachodnich sąsiadów w systemie franchisingowym Grupy Goodyear działa prawie 900 punktów. Premio jest aktualnie największą siecią typu fast-fit w Niemczech i jedną z największych w całej Unii Europejskiej.
Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 60 zakładach w 25 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 71.000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.


 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2