strona główna Wyposażenie Certus Race Line EVO2
2012-01-20, ostatnia aktualizacja 2012-01-20 06:39

Certus Race Line EVO2

Potężne monitory sprawiają, iż wyniki pomiarów można odczytywać z dowolnego miejsca hali

Certus Race Line EVO2

Potężne monitory sprawiają, iż wyniki pomiarów można odczytywać z dowolnego miejsca hali

Ta nowa generacja linii diagnostycznych została po raz pierwszy zaprezentowana przez firmę WSOP w w Tychach. Premierowy pokaz odbył się w kompleksie motoryzacyjnym Techar przy udziale ponad 100 zaproszonych gości.

Tradycyjna koncepcja tego rodzaju urządzeń dojrzała już do zmian. Dlatego grupa pracowników WSOP wraz z polskimi programistami i praktykami diagnostyki pojazdów połączyła w tym nowym projekcie niemieckie rozwiązania mechaniczne, polskie software’owe i designerskie z doświadczeniami kilkunastu lat pracy polskich stacji kontroli pojazdów. W efekcie powstał produkt tak zaawansowany technicznie, że mógłby już dzisiaj wykonywać badania, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.

Oprogramowanie i sterowanie Race Line EVO2 zostało zaprojektowane całkowicie od podstaw. Jego twórcy zadbali o to, aby było nie tylko funkcjonalne, ale także graficznie dopracowane i ładne. Zaprojektowano je tak, aby, wchodząc w dialog z diagnostą, pozwalało na szybkie i skuteczne przeprowadzenie pomiarów oraz przedstawienie oceny stanu technicznego pojazdu. Wszystkie informacje wyświetla się w rozdzielczości Full HD na dużych monitorach powtarzających lub wyświetlaczach LED.

Ważną zaletą linii Race Line EVO2 jest obliczanie i ocena współczynników skuteczności hamowania. Diagnosta nie musi korzystać z tabel i dokonywać czasochłonnych kalkulacji. W oparciu o własną bazę danych program EVO2 samoczynnie oblicza WSH pojazdu oraz skorygowane WSH i porównuje otrzymane wyniki z wartościami granicznymi określonymi na podstawie rodzaju badanego pojazdu i daty pierwszej rejestracji.

Nowa linia wykorzystuje cyfrową transmisję CAN, pozwalającą na łączenie danych diagnostycznych z wielu urządzeń w jeden spójny system. Dotyczy to także nowych konstrukcji urządzeń, takich jak analizatory spalin, dymomierze, skanery OBD czy przyrządy do ustawiania świateł.

Sterowanie wszystkimi elementami linii odbywa się przy użyciu radiowego pilota lub w pełni automatycznie – bez ingerencji diagnosty. Dane z miernika nacisku i czujników ciśnień przesyłane są bezprzewodowo (technologia ZigBee), co zwiększa szybkość i komfort pracy.

Do udogodnień obecnych w Race Line EVO 2, a dotychczas niedostępnych w konkurencyjnych konstrukcjach, należą: powolny rozruch i szybkie wyhamowanie rolek, a także wspomaganie wyjazdu z ich strefy. Funkcje te są szczególnie przydatne podczas badania osi napędowej samochodów ciężarowych, autobusów oraz pojazdów typu SUV.

Przekładnie planetarne zastosowane w uniwersalnym urządzeniu rolkowym Certus EVO2 zwiększają trwałość układu przeniesienia napędu. Dzięki wysokiemu przełożeniu pozwalają na pomiar znacznie wyższych sił hamujących, niż w urządzeniach z tradycyjną przekładnią zębatą. Dodatkowo wyposażenie Race Line EVO2 w opcję badania pojazdów 4x4 pozwala na prawidłowe zbadanie sił hamujących w większości obecnie produkowanych pojazdów tego typu.

Linia Race Line EVO2 może być konfigurowana w dowolnej kolejności, gdyż czujniki elektroniczne rozpoznają pojazd na stanowisku, a oprogramowanie pozwala rozpoczynać badania od dowolnej ich fazy.

WSOP

WSOP

Pulpit operatora można zastąpić pilotem lub włączyć tryb diagnozowania

  • 2012-08-22 23:13

    TOTALNY SZMELC

    JAN KAMIŃSKI

    NAJGORSZE BADZIEWIE NA JAKIM PRACOWAŁEM DO TEJ PORY!

    skomentuj

  • 2013-05-20 12:32

    Potwierdzam

    JW

    Szmelc jakich mało

    skomentuj


 

Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2