strona główna Wydarzenia Tytuł Superbrand 2012 dla marki Castrol
2012-02-10, ostatnia aktualizacja 2012-02-10 10:12

Tytuł Superbrand 2012 dla marki Castrol

Tytuł Superbrand 2012 dla marki Castrol

Castrol

Tytuł Superbrand 2012 dla marki Castrol

Po raz szósty już przyznano tytuły Superbrand w ramach programu Superbrands Polska. W tym roku wśród wyróżnionych znalazł się Castrol. Tytuł Superbrand jest przyznawany najbardziej rozpoznawalnym i najsilniejszym markom, które zdobyły trwałe miejsce na rynku.

Wyróżnienie jest przyznawane przez Radę Marek – niezależne gremium ekspertów w dziedzinie marketingu i reklamy. W tym roku po raz pierwszy decydowała również grupa 2700 osób biorących udział w badaniu konsumenckim.

Tytuł Superbrand jest przyznawany od 16 lat w 85 krajach świata przez organizację The Superbrands Ltd.


 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2