strona główna Wydarzenia Kolejna kampania promocyjna olejów Castrol EDGE
2012-02-22, ostatnia aktualizacja 2012-02-22 08:46

Kolejna kampania promocyjna olejów Castrol EDGE

Jerzy Dudek na polanie

Fot. Castrol

Jerzy Dudek na polanie

Firma Castrol zaczyna dziś (20 lutego) kolejną kampanię reklamową olejów Castrol EDGE, podczas której będą emitowane nowe klipy reklamowe z udziałem Jerzego Dudka. Kampania została  przygotowana przez studio Gruppa 66 Ogilvy. Wybór bramkarza na bohatera spotów nie jest przypadkowy: Castrol to oficjalny sponsor organizowanych przez federację UEFA mistrzostw Europy w piłce nożnej. Ośmiosekundowe spoty będą emitowane na antenie Telewizji Polskiej wraz z programem „Droga do Euro” (którego sponsorem również jest Castrol).

Na kampanię telewizyjną składają się cztery spoty. Od marca będą one wspomagane reklamą prasową, a od czerwca – akcją outdoorową. Jednocześnie zostanie zorganizowana promocja, podczas której będzie można wygrać bilety na mecze Euro 2012.

Oleje Castrol EDGE korzystają z osiągnięć technologii FST (Fluid Strength Technology). Niezależne testy wykazują, że dzięki jej zastosowaniu oleje są o 40 procent bardziej wytrzymałe i skutecznie ograniczając kontakt metal-metal przyczyniają się do mniejszego zużycia silnika.

Klipy z udziałem Jerzego Dudka znajdziemy w serwisie YouTube.


 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2