strona główna Wydarzenia Mobil w ofensywie
2009-11-13, ostatnia aktualizacja 2009-11-17 10:51

Mobil w ofensywie

Mobil w ofensywie

Fot. Mobil 1

Mobil w ofensywie

W swej ofercie środków smarnych dla motoryzacji firma ExxonMobil dokonuje obecnie największych od lat zmian. Rozpoczęły się one w maju, od pojawienia się na rynku syntetycznego oleju silnikowego Mobil 1 New Life 0W-40 z pakietem dodatków uszlachetniających zawierającym aż dwadzieścia komponentów. We wrześniu została wprowadzona do sprzedaży nowa linia olejów Mobil Super. Równocześnie wycofywane są dobrze znane i cenione przez użytkowników oleje takie, jak Mobil 1 0W-40, Mobil Super S i Mobil Super M. Z tej okazji do Polski przyjechali: Bill Maxwell, nazywany „ojcem oleju Mobil 1” oraz Julian Proddow, szef marketingu ExxonMobil na region Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. W trakcie ich warszawskiej konferencji prasowej (1 października 2009 r.) omawiane były osiągnięcia i plany koncernu, a także rozpowszechnione na całym świecie błędne wyobrażenia na temat racjonalnych zasad wykorzystywania syntetycznych środków smarnych. Danuta Michałus-Sokołowska – dyrektor marketingu ExxonMobil Poland sp. z o.o. przedstawiła wyniki badań przeprowadzonych w Polsce w ramach akcji Mobil 1 New Life Tour. Z ogólnej liczby ponad 1000 skontrolowanych wówczas samochodów aż kilkanaście procent miało całkowicie suchy bagnet poziomu oleju!

Tagi

Oleje  Mobil 


 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2