strona główna Wydarzenia Firma Metelli na targach Automechanika 2012
2012-09-03, ostatnia aktualizacja 2012-09-03 07:30

Firma Metelli na targach Automechanika 2012

Fot. Matelli

Firma Metelli na targach Automechanika 2012

Fot. Matelli

Tegoroczne targi Automechanika we Frankfurcie to dla grupy Metelli wydarzenie szczególne. Firma nie tylko zaprezentuje na nich swoje nowe produkty i odświeżony wizerunek, ale także będzie obchodzić pięćdziesiąte urodziny.

Największą atrakcją stoiska będzie nowość Metelli – zestaw rozrządu, zawierający pasek, pompę wody oraz napinacze. Jednak rok 2012 jest dla producenta z Brescii wyjątkowy również z innego powodu – mija w nim 50 lat od momentu założenia firmy i jest to okazja do uczczenia rozwoju włoskiego zakładu, który zaistniał w ponad 90 krajach i bez wątpienia zasłużył na miano lidera wśród producentów części samochodowych.

W ciągu pięćdziesięciu lat mały warsztat mechaniczny zmienił się w ogromną firmę, posiadającą 3 zakłady produkcyjne oraz biura handlowe i administracyjne, w których pracuje 450 osób. Każdego roku zakłady Metelli opuszcza około 20 milionów produktów, z których większość trafia na niezależny rynek części zamiennych. We Frankfurcie firmowej ekspozycji będzie towarzyszyła prezentacja nowego systemu identyfikacji wizualnej grupy oraz czterech posiadanych przez nią marek: Metelli, KWP, Graf i Cifam. Celem tego projektu jest  ujednolicenie czterech marek poprzez przyjęcie form, rozmiarów i kolorów o niepowtarzalnym i charakterystycznym dla Metelli charakterze. Innowacją objęto wszystkie narzędzia komunikacyjne grupy, od dokumentacji firmowej i handlowej po kampanie reklamowe 2011/2012 z nowym hasłem, a także film  o przedsiębiorstwie, opakowania i stronę internetową.

Odnowa ta jest częścią ewolucji wizerunku, któremu towarzyszy wprowadzenie nowego planu pod hasłem „Motoryzacyjna pasja”. Ma on na celu połączenie wszystkich marek grupy i podkreślenie roli pasji w pracach badawczych, rozwojowych i produkcyjnych.


 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2