strona główna Wydarzenia Nowy wizerunek firmy Topex
2012-09-20, ostatnia aktualizacja 2012-09-20 07:11

Nowy wizerunek firmy Topex

Daniel Szafulera i Piotr Potowski

Daniel Szafulera i Piotr Potowski

Grupa Topex sp. z o.o. sp. k. – taką nazwę będzie nosić obecnie firma Topex. O zmianie poinformowano podczas konferencji prasowej, która odbyła się 13 września w warszawskiej siedzibie przedsiębiorstwa. Sam termin "Grupa Topex" ma podkreślać, że na osiągnięcia firmy składają się nie tylko wyniki centrali w Warszawie, ale także działalność spółek-córek w Rosji, na Ukrainie i w Rumunii oraz partnerzy handlowi z całego świata.

Grupa Topex działa od ponad 20 lat, a jej asortyment składa się z ponad 5 tysięcy produktów. Co roku firma sprzedaje ponad 42 miliony narzędzi i elektronarzędzi. Liczba partnerów handlowych Grupy Topex przekracza 4 tysiące; działają oni w ponad 40 krajach.

Piotr Potowski (dyrektor generalny Grupy Topex) i Daniel Szafulera (dyrektor ds. marketingu) mówili też o zmianach w wizerunku dwóch kluczowych marek firmy: TOPEX i NEO. Nowe wzornictwo narzędzi marki TOPEX ma nie tylko spełniać wymogi ergonomii i funkcjonalności, ale także gwarantować atrakcyjny wygląd. Logotyp przeznaczonych dla użytkowników profesjonalnych narzędzi marki NEO został natomiast zmieniony tak, aby oddawać nowoczesność i niezawodność produktów. Poza tym asortyment marki powiększy się o narzędzia dla mechaniki pojazdowej.


 

Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2