Castrol rozpoczyna poszukiwanie entuzjastów motocykli – młodych talentów i zawodników u progu kariery.
Od maja do końca września na stronie www.castrol.scigacz.pl/bethe1 każdy będzie mógł założyć profil i pokazać swoje umiejętności oraz sprzęt, na którym jeździ. Akcja pod hasłem #BeThe1 ma nie tylko bawić, lecz przede wszystkim edukować i pomagać w rozwijaniu pasji. W trakcie jej trwania na uczestników będzie czekać sześć wyzwań.
Oprócz atrakcyjnych nagród dziesięciu szczęśliwców dostanie szansę wzięcia udziału w prowadzonych przez specjalistów warsztatach w dziedzinie budowania wizerunku, na których dowiedzą się, czym jest PR, jak pozyskiwać partnerów, sponsorów i świadomie piąć się po kolejnych szczeblach kariery sportowej. Trzech najlepszych i najbardziej utalentowanych finalistów dostanie szansę na rozwój kariery sportowej z marką Castrol Power1. Swoje wsparcie zadeklarowali profesjonalni zawodnicy: stunter Hubert Raptowny oraz mistrz motocrossu Łukasz "Qurak" Kurowski.
W akcję włączyły się marki, które kibicują w rozwoju kariery młodym zapaleńcom: Sony, Dunlop, sklep Moto-Akcesoria.pl, Shima oraz Motociclisti.pl i Draggin Jeans. Partnerem #BeThe1 jest serwis motocyklowy Ścigacz.pl.
0 komentarzy dodaj komentarz