Firma ProfiAuto zamierza do 2020 roku wycofać telefony stacjonarne z sieci zrzeszającej ponad 1000 niezależnych serwisów samochodowych.
Telefony zostaną zastąpione przez aplikację, która zmieni sposób obsługi klientów. Oprogramowanie powstało we współpracy z firmą Microsoft.
Aplikacja ProfiAuto daje klientom możliwość umówienia się na wizytę w warsztacie za pomocą kilku kliknięć na ekranie smartfona. Aparat może również śledzić cały proces naprawy oraz zgromadzić w jednym miejscu zarchiwizowaną historię napraw (czyli książkę serwisową).
Po pozostawieniu auta w serwisie kierowca jest informowany o przebiegu naprawy, ma stałą kontrolę nad kosztorysem, wybiera dogodny termin odbioru oraz może dokonać oceny warsztatu. Jest ona widoczna dla pozostałych klientów.
Dzięki skanerowi AZTEC (kodu umieszczanego w dowodach rejestracyjnych) kierowcy mają możliwość przesłania warsztatowi pełnych danych samochodu, co znacząco skraca m.in. czas potrzebny na skompletowanie odpowiedniego zestawu części. System obsługi serwisowej ProfiAuto bazuje na chmurze obliczeniowej Microsoft Azure.
0 komentarzy dodaj komentarz