Podczas tegorocznej wystawy Geneva International Motor Show firma Yokohama zaprezentowała swoje najnowsze produkty.
W Genewie miała miejsce światowa premiera opony całorocznej do aut osobowych BluEarth-4SAW21, a także przeznaczonej na europejski rynek opony Geolandar M/T G003 do pojazdów uterenowionych. Po raz pierwszy w Europie marka zaprezentowała bezdętkową oponę iceGUARD iG60, przeznaczoną do jazdy w najtrudniejszych zimowych warunkach.
Na stoisku Yokohamy nie zabrakło nowości projektowanych z zastosowaniem przyjaznej dla środowiska i kierowcy technologii BluEarth. Należały do nich debiutujące w Polsce modele BluEarth-Es ES32 oraz BluEarth RV-02 (przeznaczone do aut kompaktowych oraz crossoverów i minivanów). Ogumienie charakteryzuje doskonała przyczepność na mokrej nawierzchni i zmniejszone opory toczenia.
Goście mogli oglądać produkty z flagowej serii wyścigowej ADVAN. Należały do nich: opona ADVAN Sport V105 (wybrana na fabryczne wyposażenie pojazdów marek takich jak Porsche czy Mercedes), a także ADVAN A052.
Jednym z tematów tegorocznej prezentacji Yokohamy na targach była się nowa strategia zarządzania GD2020, zakladająca zwiększenie obecności marki na rynku opon premium. Nie zabrakło także elementów podkreślających współpracę firmy z piłkarskim klubem FC Chelsea.
0 komentarzy dodaj komentarz