Texa przedłuża do 31 marca czas trwania promocji na dostęp do call center.
Pomoc infolinii Call Center Texa pozwala na nieograniczony kontakt telefoniczny z personelem technicznym, który wspiera mechanika przy problemach natury diagnostycznej, interpretacji parametrów i błędów, oferuje pomoc przy kalibracjach i regulacjach w pojazdach osobowych, dostawczych oraz ciężarowych. Usługami uzupełniającymi ofertę pomocy technicznej są zdalne sesje internetowe.
Infolinia techniczna udziela wsparcia również w zakresie działania i wykorzystania wszystkich urządzeń oraz oprogramowania Texy (nie tylko urządzeń diagnostycznych, ale także stacji obsługi układów A/C, analizatorów spalin, urządzeń do testów drogowych i urządzeń pomiarowych).
Wsparcie call center jest bezpłatne dla klientów, którzy zakupili nowe urządzenie i mają maksymalnie do 2 wersji zaległych oprogramowania. Nieodpłatnie z serwisu korzystać mogą także wszyscy użytkownicy sprzętu marki Texa mający aktualny Texpack, czyli roczną umowę na aktualizację oprogramowania.
0 komentarzy dodaj komentarz