strona główna Biznes Jak reklamować warsztat samochodowy?
2019-04-10, ostatnia aktualizacja 2019-04-10 05:52

Jak reklamować warsztat samochodowy?

Fot. Bosch

Fot. Bosch

Reklama bywa jednym z najtrudniejszych zadań, z jakimi musi się zmierzyć właściciel warsztatu. Chociaż rynek reklamowy oferuje cały szereg możliwości, pytania zawsze brzmią tak samo: Gdzie się najlepiej reklamować? Jak? I ile pieniędzy warto wydać na promocję?

Rzadko zdarza się, aby w warsztacie był zatrudniony profesjonalny doradca ds. marketingu. Zwykle tymi tematami zajmuje się ktoś przy okazji – właściciel, ktoś z jego rodziny albo dorywczo któryś z pracowników biurowych. Warto się zastanowić, czy w takiej sytuacji nie będzie efektywniej powierzyć tę rolę specjalistom zewnętrznym.

Co daje Bosch Car Service?

Jedną z wielu korzyści jest możliwość skorzystania z różnorodnych, profesjonalnych form reklamy warsztatu. Reklama ta w znakomitej większości przypadków jest finansowana przez firmę Bosch, a więc dla serwisu bezpłatna.

Dla właściciela warsztatu ważna jest nie tylko oszczędność pieniędzy, ale również czasu – swojego lub pracownika. Dzięki przynależności do sieci, która posiada wyspecjalizowany dział marketingu, wszystkie zrzeszone warsztaty otrzymują dostęp do licznych bezpłatnych narzędzi promowania własnej firmy.

Bezpłatne formy reklamy

• Całoroczna reklama sieci w wyszukiwarce Google połączona z akcjami sezonowymi w warsztatach typu: sprawdź klimatyzację, jesienne przeglądy, bezpieczny urlop, sprawdzenie stanu akumulatora itp.

• Całoroczne reklamy displayowe w Internecie (bannery internetowe) na popularnych portalach, kierujące klientów docelowo do wyszukiwarki serwisów.

• Profesjonalnie przygotowana wizytówka warsztatu w Google Moja Firma, która pomaga zdobyć dobrą pozycję w mapach Googla.

• Indywidualna bezpłatna strona internetowa warsztatu, widoczna również na smartfonach. Możliwość edycji treści przez poszczególne warsztaty umożliwia ich indywidualne dopasowane do własnych potrzeb.

• Centralna strona sieci Bosch Service bosch-service.pl z wyszukiwarką poszczególnych serwisów, co zwiększa szanse warsztatu na pozyskanie nowych klientów.

Dbanie o dobre pozycjonowanie strony w Google – dodawanie do katalogów firm, systematyczne uzupełnianie wartościowych treści i porad powoduje, że strona wyświetla się w wyszukiwarce Google na wyższej pozycji.

Kanał YouTube Bosch Service Polska – ponad 1,5 miliona wyświetleń.

Indywidualne formy wsparcia warsztatów – np. przygotowywanie bannerów na Facebooka dla poszczególnych serwisów na indywidualną prośbę, a także inne, również nietypowe projekty, np. branding reklamowy motocykla, szyby wystawowej, przyczepy, ściany w serwisie, przygotowanie projektu do prasy, spotu radiowego itp.

Produkcja filmów promujących działalność poszczególnych warsztatów. Filmy są promowane na Kanale YouTube Bosch Service, ale także na portalach motoryzacyjnych.

• Pomoc przy organizacji lokalnych imprez promujących warsztat – serwisy mają możliwość bezpłatnego wypożyczenia elementów wystawowych (brama, balon, namiot, parasole), oraz dostęp do bezpłatnych materiałów rozdawanych klientom. Serwisy mogą być również wspomagane finansowo przez Boscha albo organizacyjnie przez wynajętą do tego celu agencję eventową.

• Pomoc w przygotowaniu promocji sezonowych w warsztacie oraz akcji informacyjnych, np. zapraszających klientów na przeglądy zgodne z normami GVO – bezpłatne plakaty do powieszenia w punkcie obsługi klienta, foldery produktowe oraz drukowane materiały z poradami dla klientów, bezpłatne projekty ulotek, wzory mailingów, bannerów na ogrodzenie, spoty radiowe oraz video. Wszystkie materiały przygotowane z danymi teleadresowymi warsztatu.

Kampanie ogólnopolskie reklamujące całą sieć w TV, radiu oraz na VOD, a także analogiczne kampanie reklamujące produkty Boscha typu wycieraczki, akumulatory czy układy hamulcowe.

Więcej informacji: www.warsztatybosch.pl




Artykuł sponsorowany



Wasi dostawcy

Podobne

Polecane