strona główna Aktualności Dekada sieci Premio w Polsce
2016-04-20, ostatnia aktualizacja 2016-04-20 06:00

Dekada sieci Premio w Polsce

Fot. Goodyear

Fot. Goodyear

Premio Opony-Autoserwis, sieć serwisów samochodowych typu fast-fit, świętuje jubileusz 10-lecia działalności w Polsce.

Początki Premio w Polsce sięgają 2006 roku. Jako pierwszy w sieci zadebiutował serwis Premio Ring z Gdańska, a w kolejnych miesiącach działalność rozpoczęły następne punkty. W efekcie już w pierwszym roku obecności na rynku Premio zrzeszało 31 serwisów, a 12 miesięcy później liczba ta przekroczyła 70.

Z biegiem lat liczba partnerów zwiększała się, aby w styczniu 2011 roku osiągnąć 100 placówek. Obecnie Premio Opony-Autoserwis zrzesza ponad 130 punktów serwisowych na terenie całej Polski.

W skład sieci wchodzą dwa rodzaje serwisów. W punktach Premio kierowcy mogą serwisować ogumienie, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej, a także skorygować geometrię, zrobić przegląd, kupić oraz zamontować opony. Natomiast serwisy Premio Express specjalizują się głównie w usługach oponiarskich.

Premio

Sieć Premio w Polsce jest częścią europejskiej grupy, która rozpoczęła działalność w 1972 roku po przejęciu przez Goodyeara niemieckiej sieci Kempten. Oficjalnie marka Premio zadebiutowała w Niemczech w 1996 roku jako Premio Reifen-Service. Jakość oferowanych przez korporację usług docenili kierowcy na Węgrzech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Grupa Premio jest zaliczana do grona największych i najbardziej liczących się sieci serwisów samochodowych w Unii Europejskiej.


 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane


ver. 2023#2