27 i 28 sierpnia w Centrum Szkoleniowym Inter Cars odbyło się pierwsze z serii spotkań właścicieli serwisów zrzeszonych w Q Service Castrol.
Członkowie nowej sieci dowiedzieli się, jak podnieść standard zarządzania serwisem. Bezpłatne szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli warsztatów, a także do osób zarządzających serwisami.
Szkolenie dotyczyło aspektów związanych z przynależnością do sieci, zawierało również obszerne elementy zarządzania warsztatem, czyli m.in. ekonomiki prowadzenia serwisu. Część szkolenia została poświęcona także budowaniu relacji z klientem z naciskiem na spostrzeżenie i wyciągnięcie wniosków, jakie braki ma się we własnym serwisie i co zrobić, aby wyeliminować je w jak najkrótszym czasie.
Uczestnicy poznali też szczegóły wewnętrznego audytu i tajniki wydajnego zarządzania serwisem.
Druga część zajęć miała przypomnieć o teoretycznych podstawach standardów obsługi klienta oraz sprawdzić je w praktyce poprzez umówienie wizyty w serwisie. Około 70% czasu szkolenia odbywa się w formie interaktywnych zajęć z wykorzystaniem przestrzeni warsztatowej w Centrum Szkoleniowym Inter Cars.
Część teoretyczno-praktyczna, mająca na celu utrwalenie i pogłębienie zdobytej wiedzy i polegająca na umówieniu wizyty w serwisie, składa się m.in. z analizy celów i wyników ćwiczenia, sprawdzenia oczekiwań klienta i zbudowania mapy czynności. Ostatnia część, czysto praktyczna, jest realizowana w sekcji warsztatowej. Ma to jak najwierniej odwzorować rzeczywiste warunki panujące w serwisie.
Kolejne dwudniowe szkolenie przeznaczone dla warsztatów zrzeszonych w sieci Q Service Castrol zaplanowane zostało w dniach 10 i 11 września w Centrum Szkoleniowym Inter Cars.
Od 25 września Inter Cars rozpoczyna również serię szkoleń poświęconych budowie stron internetowych oraz wykorzystaniu Facebooka i Google.
Więcej informacji: intercars.prowly.com/68963-stworz-strone-internetowa-twojego-warsztatu-z-inter-cars-sprawdz-jak-dziala-system-ai
0 komentarzy dodaj komentarz