strona główna Aktualności Gwarancja na usługi oferowane przez Q-Service Castrol
2022-03-31, ostatnia aktualizacja 2022-03-31 14:38

Gwarancja na usługi oferowane przez Q-Service Castrol

Q-Service Castrol

Oddając swój samochód w ręce specjalistów, klient ma  prawo oczekiwać wykonania rzetelnego i zgodnego z oczekiwaniami serwisu. Niestety, przepisy konsumenckie dotyczące niezgodności towaru z umową nie obejmują usług, a udzielanie gwarancji przez warsztat samochodowy nie jest obowiązkowe. Mimo to, dobre autoserwisy wywiązują się ze swoich zobowiązań wobec klientów. Wśród nich jest sieć Q-Service Castrol. Dzięki współpracy z partnerami, sieć oferuje trzy rozszerzone gwarancje: na wybrane elementy silnika, w którym olej został wymieniony na produkt Castrol, na tarcze hamulcowe ATE, a także na uszkodzenia mechaniczne opon marek Semperit.

W zależności od rodzaju produktu, ochrona oferowana przez partnerów tej sieci różni się. By zostać objętym programem Gwarancja na Silnik Castrol, należy po wymianie oleju na wybrane produkty Castrol EDGE, Magnatec lub GTX w serwisie Q-Service Castrol, który do niego przystąpił, w ciągu 7 dni zarejestrować swój pojazd na stronie Castrol. Ochroną gwarancyjną wybranych elementów silnika objęte są samochody  o przebiegu nie większym niż 150 000 km i wieku nie starszym niż 12 lat (regulamin dostępny na stronie Castrol). Gwarancja na silnik udzielana jest na rok lub do przebiegu 15 000 km. W przypadku zużycia tarcz hamulcowych, warsztat zapewnia ich wymianę na nowe, jeśli pojazd nie osiągnął przebiegu 50 000 km lub nie minęły 3 lata od daty zakupu. Natomiast rozszerzona gwarancja na opony zakupione w serwisie trwa rok, jednak producent Semperit dodaje jeszcze 6 lat zwykłej gwarancji na swoje produkty.


 

Wasi dostawcy


Polecane


ver. 2023#2