strona główna Aktualności ZF uruchamia platformę Employer Branding Metaverse
2024-05-23, ostatnia aktualizacja 2024-05-23 13:24

ZF uruchamia platformę Employer Branding Metaverse

ZF Aftermarket

Firma ZF ogłosiła uruchomienie platformy Employer Branding Metaverse. To supernowoczesne wirtualne narzędzie pozwoli na nowo zdefiniować standardy pozyskiwania talentów i budowania marki pracodawcy, łącząc innowacyjną technologię z interaktywnym zaangażowaniem kandydatów. Poza czytaniem o ZF na stronie internetowej poświęconej karierze, kandydaci mogą teraz zanurzyć się w wirtualnym świecie stworzonym, aby zaprezentować specyfikę marki, kulturę korporacyjną oraz fascynujące możliwości, które na nich czekają.

Centralnym elementem platformy Metaverse jest globalna przestrzeń, która zawiera różnorodne informacje na temat celów firmy i jej działalności na całym świecie. Uzupełnieniem jest pięć przestrzeni regionalnych, które prezentują konkretne kraje i regiony, w których działa ZF. Te strefy koncentrują się na lokalnych możliwościach i rozwoju zawodowym, prezentując rozległy zasięg firmy i jej otwartą kulturę.

Platforma Metaverse jest wyposażona w kilka kluczowych funkcji zaprojektowanych w celu usprawnienia interakcji i zaangażowania użytkowników. Są to m.in. narzędzia rekrutacji bezpośredniej: potencjalni kandydaci mogą planować spotkania z rekruterami za pośrednictwem zintegrowanego kalendarza online i wybierać jego formę  (wideo połączenie lub pokój rozmów Metaverse przy użyciu awatara); spotkania z pracownikami i wydarzenia na żywo (platforma oferuje wgląd w życie pracowników); interaktywna gra w żetony, angażująca użytkowników w różne treści dotyczące przełomowych wydarzeń i innowacji firmy.

Jako jedna z pierwszych udostępnionych stref regionalnych, Europa Wschodnia umożliwia użytkownikom eksplorację i zanurzenie się w świecie ZF w regionie, który obejmuje Polskę, Czechy, Słowację, Rumunię, Węgry i Serbię. Ponadto Metaverse tworzy kompleksową platformę, która umożliwia potencjalnym kandydatom interakcję z ZF poprzez wirtualne wydarzenia, kampanie w mediach społecznościowych itp. oraz odkrywanie możliwości zatrudnienia w regionie.

Oprócz rekrutacji zewnętrznej, Metaverse może wspierać rekrutację wewnętrzną, oferując wirtualne targi pracy, umożliwiające promowanie otwartych stanowisk i bezpośrednią interakcję z wewnętrznymi kandydatami w poufnych wirtualnych pokojach rozmów kwalifikacyjnych.


 

Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2