2025-02-05, ostatnia aktualizacja 2025-02-05 15:38

TotalEnergies Agri

Środki smarne dla nowoczesnego rolnictwa: TotalEnergies Dynatrans MPV i TotalEnergies Tractagri HDX 15W-40

Środki smarne dla nowoczesnego rolnictwa: TotalEnergies Dynatrans MPV i TotalEnergies Tractagri HDX 15W-40

Nowoczesne rolnictwo wymaga niezawodnych i trwałych rozwiązań, które zapewniają maksymalną ochronę maszyn w każdych warunkach. TotalEnergies, bazując na ponad 60-letnim doświadczeniu w sektorze, oferuje kompleksową gamę środków smarnych TotalEnergies Agri, zaprojektowaną z myślą o potrzebach współczesnych gospodarstw.

Maszyny rolnicze pracują w zróżnicowanych i często wymagających warunkach. Doskonale wiedzą o tym przedstawiciele TotalEnergies, którzy we współpracy m.in. z czołowymi producentami ciągników i kombajnów opracowali linię produktów TotalEnergies Agri, będącą prawdziwą rewolucją w branży. Dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii oraz wysokiej jakości komponentów, gama środków smarnych stanowi doskonałe rozwiązanie dla rolników, którzy poszukują niezawodnych i wydajnych produktów. Linia TotalEnergies Agri zapewnia optymalną ochronę oraz sprawność, co przekłada się na dłuższą żywotność maszyn i lepsze wyniki pracy w gospodarstwie.

Bogata oferta obejmuje oleje silnikowe, wielofunkcyjne STOU (silnikowo-przekładniowo-hydrauliczne), przekładniowe oraz wielofunkcyjne UTTO (przekładniowo-hydrauliczne). Tak szerokie portfolio pozwala użytkownikom na dobór odpowiednich produktów zarówno do najnowszych maszyn rolniczych, jak i starszych modeli, całościowo pokrywając potrzeby wymagającego rynku rolniczego.

  • TotalEnergies Dynatrans MPV - uniwersalny grupy UTTO - jest specjalnym olejem przekładniowo-hydraulicznym przeznaczonym do zastosowania w sprzęcie rolniczym i budowlanym. Przystosowany do smarowania układów przekładni z tzw. mokrymi sprzęgłami oraz hamulcami. Na tle innych produktów wyróżnia go uniwersalność - należy do unikalnej grupy olejów UTTO. TotalEnergies jest jednym z nielicznych producentów środków smarnych z tej grupy. Są one niezwykle trudne w opracowaniu, ponieważ łączą pozornie przeciwne cechy. Z jednej strony redukują tarcie, a z drugiej - zwiększają je. Wszystko zależy od powierzchni, na której się znajdują. Jedynie oleje UTTO spełniają wymagania nowoczesnych maszyn rolniczych, w których zastosowano wspólne smarowanie dla skrzyni biegów, przedniego i tylnego mostu, układu mokrych hamulców, windy hydraulicznej, zwolnic oraz przedniego i tylnego zespołu WOM. Mineralny olej UTTO przeznaczony jest do smarowania skrzyni biegów (z/bez mokrego sprzęgła), układu hydraulicznego, tylnej osi (z mokrymi hamulcami, także celulozowymi) i w niektórych przypadkach osi przedniej. Odpowiedni do przekładni CVT, Powershift i skrzyń manualnych.
API: GL-4, specyfikacje/aprobaty: ZF: TE-ML 03E/05F/06P/17E/21F, GIMA: CMS M 1145/ 1143. VALTRA: G2-08, VOLVO: CE WB 101, spełnia wymagania: JD (J20C)
  • TotalEnergies Tractagri HDX 15W-40 - obniżenie kosztów dzięki dłuższym okresom eksploatacji. Tractagri HDX 15W-40 to wielosezonowy olej silnikowy do silników wysokoprężnych w maszynach rolniczych, które pracują zarówno w typowych, jak i trudnych warunkach. Przeznaczony do jednostek wolnossących oraz turbodoładowanych. Odpowiedni do silników nowej generacji spełniających wymagania normy emisji spalin Europa Faza I, II lub IIIA (2006). TotalEnergies Tractagri HDX 15W-40 wspomaga osiągi silnika i zawiera dodatki, które redukują emisję spalin, co jest szczególnie istotne w kontekście rosnących wymogów ekologicznych. Dzięki doskonałym właściwościom czyszczącym, stabilnemu utrzymywaniu parametrów oraz odporności na utlenianie, olej ten pozwala na dłuższe okresy eksploatacji, co wpływa na obniżenie kosztów.
ACEA E5/E7, API CI-4/SJ DEUTZ DQC III-10, CUMMINS 20077/78, CNH MAT 3507, JOHN DEERE JDQ 78A - poziom, CLAAS, PERKINS, MERCEDES-BENZ 228.3, CATERPILLAR ECF-1a/2

  • TotalEnergies Tractagri HDZ 10W-40 - znakomita jakość w trudnych warunkach. Został opracowany specjalnie dla rolniczych silników wysokoprężnych, które spełniają europejską normę Stage IV i amerykańską normę EPA Tier 4 Final lub niższą. Spełnia również najwyższe standardy ACEA E11 oraz API CK-4, a także szereg najnowszych homologacji producentów maszyn rolniczych. Dzięki zastosowaniu technologii „low-SAPS" (niskiej zawartość popiołu siarczanowego, fosforu i siarki), olej TotalEnergies Tractagri HDZ 10W-40 przeznaczony jest do najnowszych silników Diesla wyposażonych w systemy oczyszczania spalin, takie jak np. filtry cząstek stałych (DPF), ale też do wszystkich silników starszych generacji, niezależnie od marki oraz typu. To olej odpowiedni do nowoczesnych silników rolniczych stosowanych zarówno w kombajnach, jak i w ciągnikach. Doskonale sprawdza się w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Znakomicie chroni przed zużyciem oraz korozją, przedłużając żywotność silnika. Charakteryzuje się stabilnością termiczną, zapewniając skuteczne smarowanie gorących części silnika podczas ciężkich i długich okresów pracy, nawet latem. Jego wysoka lepkość oraz dodatki przeciwzużyciowe zabezpieczają przed wysokim tarciem pomiędzy elementami silnika i wspomagają ewentualne rozcieńczenie oleju paliwem.
ACEA E7/E9/E11, API SN/CI-4/CI-4+/CJ-4/CK-4 CUMMINNS CES 20086, DEUTZ DQC III-18 LA, DTFR 15C100 (MB 228.31), MAN M 3775, VOLVO VDS-4.5, CNH MAT 3521 - poz., CNH MAT 3571 - poz., IVECO FPT TLS CK4/E9 - poz., JOHN DEERE JDQ 78X - poz., CAT ECF-1-a/ECF-2/ECF-3 - poz.
  • TotalEnergies Dynatrans LS 80W90 - olej do zadań specjalnych. Specjalistyczny olej przekładniowy, który został zaprojektowany dla maszyn rolniczych i budowlanych. Jest idealny do przekładni w maszynach rolniczych. Jest również stosowany w ciężkim sprzęcie budowlanym. Nadaje się do mostów napędowych, zwolnic i mechanizmów różnicowych. Szczególnie zalecany do mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem (LS) i osi z mechanizmem samoblokującym ciernym (LS), stosowanych w mostach w sprzęcie rolniczym, budowlanym i niektórych typach samochodów osobowych (4x4).
API: GL-5 LS, specyfikacje/aprobaty: MIL: 2105 D, ZF: TE-ML 05C/12C/21C, spełnia wymagania: Ford: M2.


Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.



Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2