Firma MEKO, która jest liderem rynku motoryzacyjnego w Europie Północnej z wieloletnią tradycją, informuje o ważnym kroku w rozwoju swojej działalności na polskim rynku. Dotyczy on firmy ELIT, doskonale znanej wśród polskich klientów warsztatowych, która będzie teraz funkcjonować pod marką Mekonomen.
Mekonomen od lat buduje swoją pozycję zaufanego partnera w zakresie kompleksowych rozwiązań motoryzacyjnych w Europie Północnej. Dzięki rozbudowanej sieci warsztatów, innowacyjnym usługom oraz silnemu zaangażowaniu w zrównoważony rozwój, firma konsekwentnie dostarcza swoim klientom jakość i niezawodność. Rebranding ELIT ma przybliżyć globalne doświadczenie oraz zasoby MEKO na polski rynek, realizując misję upraszczania, zwiększania bezpieczeństwa i zrównoważonego użytkowania samochodów.
Korzyści, jakie mają wynikać z tej integracji:
- Wejście Mekonomen na polski rynek to ekscytujący etap rozwoju dla klientów i partnerów ELIT. Ta zmiana wzmacnia nasze możliwości w zakresie dostarczania wyjątkowej wartości i innowacyjnych rozwiązań, przy jednoczesnym zachowaniu podejścia skoncentrowanego na kliencie, z którego ELIT zawsze słynął. Z niecierpliwością czekamy na możliwość dalszego rozwijania naszych usług na polskim rynku w oparciu o atrakcyjną ofertę Mekonomen - mówił Pehr Oscarson, prezes MEKO.
Nowe możliwości
Integracja z marką Mekonomen dotyczy obecnych 21 oddziałów franczyzowych ELIT. Deklarują one, że dotychczasowi klienci mogą spodziewać się płynnego przejścia - z zachowaniem tej samej jakości i zaangażowania w obsługę, którym ufają od lat. Proces rebrandingu rozpocznie się w czerwcu i zakończy się do końca lipca. Oficjalna zmiana nazwy nastąpi w przeciągu kilku tygodni (rejestracja w KRS).
- Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyli nas klienci i partnerzy ELIT. Wierzymy, że Mekonomen w Polsce stanie się synonimem jakości, innowacji i niezawodności w branży motoryzacyjnej. Zapraszamy do współpracy w nowym rozdziale naszej wspólnej historii - mówił Łukasz Wrona, dyr. sprzedaży w Mekonomen Poland.
MEKO: prowadzi działalność w ośmiu krajach, ma 600 oddziałów i 20 000 klientów warsztatowych, w tym 4500 warsztatów działających pod własnymi konceptami serwisowymi. Jej marki to m.in.: Mekonomen, MECA, Balti Autosaad, BilXtra, FTZ, Fixus, Inter-Team i Sørensen og Balchen.
Mekonomen: rozpoznawalna marka w krajach nordyckich z ponad pięćdziesięcioletnią historią. Oferuje szeroki asortyment części zamiennych, usługi serwisowe oraz cyfrowe rozwiązania logistyczne w Szwecji, Norwegii i Finlandii. Obecnie w tych krajach działa 918 oddziałów i warsztatów Mekonomen, których celem jest bycie najbardziej kompleksowym oraz zaufanym partnerem dla klientów.
Informacja prasowa
Portal publikuje informacje prasowe skierowane do pracujących w warsztatach samochodowych napraw oraz środowiska aftermarketu motoryzacyjnego.
0 komentarzy dodaj komentarz