strona główna Nowości rynkowe Kompozytowy bęben rolek hamulcowych
2013-05-22, ostatnia aktualizacja 2013-05-22 07:00

Kompozytowy bęben rolek hamulcowych

Fot. WSOP

Fot. WSOP

Głównymi wadami stalowych bębnów rolek hamulcowych stosowanych na stacjach kontroli pojazdów są: duża masa, słaba odporność na korozję oraz średnia wytrzymałość warstwy antypoślizgowej. Problemów takich nie sprawiają bębny kompozytowe, które obecnie można zamówić w firmie WSOP. Są to elementy o bardo dużej żywotności, które nie wymagają częstej wymiany czy regeneracji.

W bębnach tradycyjnych uderzenia lub deformacje powodują powstawanie w poszyciu mikropęknięć, przez które stopniowo przenika woda, doprowadzając do korozji i ubytków. Bęben kompozytowy zbudowany jest z materiałów obojętnych na działanie większości substancji spotykanych na stacjach kontroli czy serwisach pojazdów (woda, oleje, sól drogowa itp.).

Kompozytowa struktura wpływa też na wytrzymałość bębna. Element jest w stanie dobrze  przenosić siły powstające przy najeździe na urządzenie rolkowe i podczas hamowania.


 

Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2