Marka olejów silnikowych Shell Helix została laureatem nagrody e-Laur X-lecia w prestiżowym ogólnopolskim plebiscycie „Laur Klienta”, badającym popularność marek w świadomości polskich konsumentów. Elitarne wyróżnienie to efekt najwyższej sumy głosów zebranych przez markę w internetowych głosowaniach na Laur Konsumenta/Laur Klienta w latach 2012-2022.
Laur Konsumenta/Laur Klienta to ogólnopolski konkurs konsumencki. Od 2004 roku regularnie przynosi odpowiedź na pytanie, które produkty i usługi są w swojej kategorii najpopularniejsze. Plebiscyt cieszy się na polskim rynku rozpoznawalnością i prestiżem m.in. dlatego, że wyboru ulubionych produktów oraz usług dokonują ich użytkownicy. Są wśród nich także Internauci, ponieważ od 10 lat projekt – oprócz ankiet telefonicznych – jest realizowany w formie sond internetowych na wybranych portalach.
Przeliczenie głosów oddanych przez Internautów przez ostatnie 5 i 10 lat potwierdziło, że oleje Shell Helix znajdują się w elicie produktów dostępnych na rynku konsumpcyjnym w Polsce. Marka Shell Helix otrzymała specjalny medal e-Laur Konsumenta/e-Laur Klienta, podkreślający aspekt internetowej popularności wyróżniającego się i cenionego od lat produktu.
Oleje silnikowe Shell Helix to jedne z najbardziej zaawansowanych technologicznie, w pełni syntetycznych środków smarnych dostępnych na polskim rynku. Gama Shell Helix obejmuje neutralne emisyjnie produkty przeznaczone do samochodów osobowych zasilanych różnymi paliwami, w tych pojazdów hybrydowych. Oleje Shell Helix uzyskały aprobaty i rekomendacje wiodących producentów samochodów na świecie. Ich stosowanie zapewnia użytkownikom takie korzyści, jak dłuższa ochrona parametrów silnika, dobra ochrona turbosprężarki oraz do 3% oszczędności paliwa.
E-Laur X-lecia to już piętnaste wyróżnienie z serii Laur Klienta/Laur Konsumenta przyznane marce Shell Helix. Oprócz konsumentów, klasę produktów z rodziny Shell Helix doceniają też eksperci branżowi – olej silnikowy Shell Helix Ultra 0W został wyróżniony w prestiżowym plebiscycie Fleet Derby 2022.
2022-11-15 08:19
To ile?
Łukasz M.
To ile kosztowało w tym roku wykupienie prawa do posługiwania się tym wirtualnym medalikiem? ;)
1 komentarzy dodaj komentarz