Instytut TNS Polska na zlecenie firmy Michelin zapytał kierowców o najważniejsze czynniki, którymi kierują się podczas zakupu opon. Badanie przeprowadzono podczas tegorocznej akcji "Ciśnienie pod kontrolą" odbywającej się od 22 do 26 października w serwisach sieci Euromaster.
Z odpowiedzi ankietowanych wynika, że Polacy zwracają przede wszystkim uwagę na cenę (62 procent) oraz markę ogumienia (41 procent). Parametry techniczne są ważne dla 24 procent pytanych, a żywotność - dla 16 procent.
Osobne pytanie dotyczyło parametrów, jakie powinna spełniać idealna opona wybierana do własnego samochodu. Badani podejmowali decyzję w oparciu o trzy cechy: bezpieczeństwo, trwałość oraz oszczędność paliwa. Większość kierowców (62 procent) oświadczyła, że najlepsze opony powinny mieć zrównoważone osiągi i w jednakowym stopniu zapewniać bezpieczeństwo, trwałość oraz oszczędność paliwa.
0 komentarzy dodaj komentarz