Automotive Aftermarket Benefit jest programem motywacyjnym dala partnerów firmy Mahle: warsztatów, serwisów i sklepów detalicznych.
Uczestnicy akcji dzięki zakupom produktów marek Mahle, Knecht, Behr oraz Clevite otrzymują punkty, które mogą być wymieniane na nagrody rzeczowe oraz udział w atrakcjach takich jak skok ze spadochronem czy jazda monster truckiem.
Program został podzielony na dwa etapy. Nagrodą w pierwszym z nich był wyjazd na igrzyska olimpijskie w Rio de Janeiro. Pięciu zwycięzców odwiedziło brazylijską metropolię i kibicowało polskiej drużynie szczypiornistów.
W programie wyjazdu znalazły się takie atrakcje jak zwiedzanie malowniczych uliczek artystycznej dzielnicy Santa Teresa, odkrywanie zatoki Guanabara czy degustacja specjałów kuchni brazylijskiej. Nie zabrakło też zwiedzania wzgórza Corcovado, na którym stoi monumentalna figura Chrystusa.
2016-09-26 09:34
Mahle
Anglea
Słyszałam o tym programie! Fajnie, że Mahle bierze udział w takich akcjach. Widać, mocno cenią swoich klientów, bo nagrody fantastyczne.
1 komentarzy dodaj komentarz