strona główna Forum profesjonalistów Ceny zróżnicowane, lecz uzasadnione
2014-04-04, ostatnia aktualizacja 2014-04-04 14:52

Oleje silnikowe

Ceny zróżnicowane, lecz uzasadnione

Fot. Castrol,  ExxonMobil, Fuchs, Liqui Moly, Millers Oils, Motul, Oktiresacramento, Ravenol

Fot. Castrol, ExxonMobil, Fuchs, Liqui Moly, Millers Oils, Motul, Oktiresacramento, Ravenol

oleje silnikowe

Marcin Majcher

Millers Oils

Trident 10W-40 < CFS 0W-20 NT

Najtańszym, co wcale nie oznacza, że tanim, olejem silnikowym do samochodów osobowych jest w naszej gamie produktów półsyntetyczny Trident 10W-40. Można go stosować nawet w silnikach Diesla wyposażonych w system common rail. Najdroższymi produktami są natomiast wyczynowe oleje silnikowe CFS 0W-20 NT oraz CFS 0W-30 NT.

Jako producent środków smarnych o wysokiej jakości, nie mamy w ofercie naprawdę tanich produktów. Nawet ten najtańszy Trident 10W-40 ma bardzo dobre parametry, jak na olej o danej lepkości i normach ACEA. Z kolei ceny najdroższych olejów to efekt zastosowania w nich najnowszych technologii, czyli: w pełni syntetycznych olejów bazowych o najwyższej jakości, estrów, a także dodatków obniżających współczynnik tarcia (nanotechnologia – Nanodrive), co ma realny wpływ na moc silnika, moment obrotowy, niższą temperaturę oleju, mocniejszy film olejowy i niższe zużycie paliwa.

Te najdroższe produkty (CFS 0W-20 NT oraz CFS 0W-30 NT) przeznaczone są do stosowania w wyczynowym sporcie samochodowym. Technologia Nanodrive stosowana jest od 2013 roku także w naszych olejach Energy Efficient, przeznaczonych do samochodów seryjnych, i to właśnie te oleje są naszymi najdroższymi produktami do powszechnego stosowania. Korzyści wynikające z ich użycia (m.in. dłuższa żywotność silnika, niższe zużycie paliwa), naszym zdaniem, w pełni rekompensują wyższą cenę produktu.

oleje silnikowe




 

Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2