strona główna Forum profesjonalistów Szkolenia dla personelu usługowych warsztatów
2014-07-14, ostatnia aktualizacja 2014-07-14 06:02

Szkolenia dla personelu usługowych warsztatów

Fot. Akzo Nobel, Bosch, Cromax, Denso, Inter Cars, Magneti Marelli, Metelli, Multichem, Schaefler, Texa, Wimad

Fot. Akzo Nobel, Bosch, Cromax, Denso, Inter Cars, Magneti Marelli, Metelli, Multichem, Schaefler, Texa, Wimad

szkolenia

Robert Bosch

Artur Kornaś

Centrum Szkoleniowe Bosch zostało założone w Polsce w 1995 roku. Już prawie 20 lat prężnie działamy, wyposażając polską kadrę mechaników w niezbędną wiedzę. Szkolenia, dostępne dla wszystkich chętnych, są prowadzone przez czterech doświadczonych trenerów z wykorzystaniem najnowocześniejszych urządzeń diagnostycznych firmy Bosch, siedmiu silników szkoleniowych i sześciu samochodów testowych. Realizujemy tam szeroką gamę szkoleń technicznych, których szczegółowy zakres tematyczny podany jest na stronie: szkoleniabosch.pl. Dotyczą one m.in. diagnostyki silników dieslowskich i benzynowych, układów hamulcowych, komfortu, geometrii i napraw podzespołów dieslowskich.

Nasi szkoleniowcy prowadzą szkolenia także w kilku miastach poza Warszawą. Wystarczy zorganizować odpowiednią liczbę uczestników, a my organizujemy szkolenie w miejscu dogodnym dla klienta i dostosowane pod względem treści i formy do potrzeb uczestników. Cechą charakterystyczną tych szkoleń są zajęcia praktyczne na silnikach i samochodach szkoleniowych. Stanowią one aż 50% czasu każdego dwudniowego szkolenia.

Od tego roku wprowadziliśmy nowość – szkolenia zawierające wyłącznie ćwiczenia praktyczne. Program szkoleń jest skomponowany w taki sposób, aby mogli z nich skorzystać zarówno doświadczeni, jak i początkujący mechanicy, by potem samodzielnie rozwiązywać problemy techniczne w serwisie.

Prowadzimy szkolenia zarówno płatne, jak i bezpłatne. Cennik znajduje się na wspomnianej już stronie internetowej. Bezpłatnie szkolimy użytkowników urządzeń diagnostycznych Bosch.

W obu wypadkach poziom ogólnej wiedzy zawodowej uczestników jest zróżnicowany. Ponieważ szkolenia prowadzone są w oparciu o tester KTS firmy Bosch, zalecamy, by pierwszym ich tematem była "Diagnostyka w praktyce z wykorzystaniem testera z rodziny KTS i oscyloskopu".

Podczas dwudziestoletniej praktyki Centrum Szkoleniowego firmy Bosch zauważamy zmianę aktywności uczestników szkoleń. W poprzednich latach aktywność ta była znacznie większa, gdyż dostęp do informacji o nowoczesnych rozwiązaniach technicznych był ograniczony. Obecnie, głównie dzięki Internetowi, uczestnicy wiedzą znacznie więcej i szkolenia traktują jako miejsce ugruntowania wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz rozwiązywania trudnych problemów z którymi spotkali się w praktyce. Po zakończeniu szkoleń pomocna w rozwiązywaniu takich problemów jest Infolinia firmy Bosch – tel. 708 588 388.

Efektem pracy Centrum Szkoleniowego jest wysoki poziom techniczny sieci serwisów autoryzowanych przez firmę Bosch i systematycznie uczestniczących w naszych szkoleniach.




 

Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2