strona główna Forum profesjonalistów Szkolenia dla personelu usługowych warsztatów
2014-07-14, ostatnia aktualizacja 2014-07-14 06:02

Szkolenia dla personelu usługowych warsztatów

Fot. Akzo Nobel, Bosch, Cromax, Denso, Inter Cars, Magneti Marelli, Metelli, Multichem, Schaefler, Texa, Wimad

Fot. Akzo Nobel, Bosch, Cromax, Denso, Inter Cars, Magneti Marelli, Metelli, Multichem, Schaefler, Texa, Wimad

szkolenia

Denso Polska

Adam Gertruda

Denso prowadzi szkolenia techniczne, wyłącznie bezpłatne, od 2011 roku. Dysponujemy obszerną wiedzą techniczną, którą staramy się efektywnie przekazywać klientom z rynku wtórnego w trakcie spotkań organizowanych w całym kraju u wszystkich dystrybutorów dostarczanych przez nas części.

Tematyka tych szkoleń dotyczy m.in. układów zapłonowych, sond lambda, systemów sterowania silnikiem i części do układów klimatyzacji. Celem szkoleń jest przede wszystkim wyjaśnienie podstawowych zjawisk zachodzących w poszczególnych urządzeniach, omówienie najczęstszych usterek i ich objawów, jak również poznanie zasad diagnostyki, serwisowania i wymiany części Denso.

Ogólny poziom wyszkolenia polskich mechaników jest bardzo wysoki. Widać, że nasze warsztaty inwestują nie tylko w sprzęt, ale również w wiedzę – choć oczywiście zdarzają się wyjątki. Każde szkolenie rozpoczyna się zazwyczaj od przypomnienia podstawowych zagadnień z danego zakresu tematycznego, co pozwala mechanikom uporządkować swoją wiedzę i ułatwia zrozumienie bardziej złożonych kwestii. Aktywność słuchaczy z roku na rok zdecydowanie się zwiększa. Im grupa jest bardziej zaawansowana, tym więcej pytań się pojawia. Efekty instruktorskiej pracy są więc znakomite, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę statystyki dotyczące zgłaszanych reklamacji. Na przykład w Polsce pojawia się coraz mniej zgłoszeń gwarancyjnych dotyczących uszkodzeń sprężarek klimatyzacji, spowodowanych ich nieprawidłowym użytkowaniem i serwisowaniem.

szkolenia

Każdego dnia rozmawiam z mechanikami zgłaszającymi się do mnie z konkretnymi pytaniami dotyczącymi aktualnego problemu diagnostycznego, który pojawił się w ich warsztacie. Świadczy to o zaufaniu, jakim nas obdarzają. Codzienne kontakty są również bardzo ważne dla nas szkoleniowców, ponieważ warsztaty są kopalniami praktycznej wiedzy. Sprawdza się tutaj popularne powiedzenie: "Po co trenerzy organizują szkolenia? Żeby się czegoś nauczyć!".




 

Wasi dostawcy


Podobne

Polecane


ver. 2023#2