strona główna Forum profesjonalistów Wsparcie techniczne i szkolenia
2020-02-27, ostatnia aktualizacja 2020-02-27 10:59

Wsparcie techniczne i szkolenia

Fot. Texa

Fot. Texa

Chęć technicznego wsparcia deklarują w większości wszyscy krajowi dostawcy motoryzacyjnych części zamiennych oraz wyposażenia warsztatowego. Jednak nie w każdym wypadku oznacza to samo, a różnice wynikają nie tylko z odmienności asortymentu oferowanych produktów, lecz także ze specyfiki i regulaminowych warunków świadczenia takiej pomocy. Publikujemy informacje na ten temat jakie przekazało nam kilka firm z początkiem 2020 roku.

• Barbara Masłowska, TexaEdu dla diagnostów

• Zenon Majkut, Szkolenia w firmie Wimad

• Marcelina Fusiek, spec. ds. organizacji szkoleń Auto Partner, Dla początkujących i doświadczonych

• Andrzej Chmielewski, Wsparcie produktowo-techniczne KYB

• Konrad Habit, Schaeffler jeszcze bliżej mechaników

• Jakub Tomaszewski, konsultant ds. produktów i systemów kolorystycznych Profix, Szkolimy lakierników i kolorystów

Tagi

Szkolenia 



 

Wasi dostawcy

Podobne

Polecane